Voorstellingen

Twee theateroptredens van Stichting Oscar/Trees Verburg in Parkstad Limburg Theaters

Het betreft twee luister-concerten, “Luistervinkjes”

Te weten:

Zondag 29 oktober 2017 11.00: “Arthur & Liza”, ( 3-6 jaar) Over hoe leuk het is om samen muziek te maken

Zondag 25 maart 2018 11.00: “De kleuren van Octavia”, ( 3-6 jaar) Over een inktvis die verandert in een echte artiest

De theatervoorstellingen zijn nauw verbonden met de gelijknamige boekjes. De figuren Oscar de schildpad (grote theaterpop), Pico de pinguïn ( een “heuse” pinguïn!) en Oela het draakje (handpop) worden gespeeld door o.a. Peggy Alofs, Yvette Duzanson e.a. Het verhaal wordt in theatervorm gegoten, de liedjes worden live begeleid door een accordeonist, pianist, harpist/gitarist, al naargelang welk verhaal/boekje gespeeld wordt.

Kinderen worden tijdens de voorstelling uitgenodigd mee te zingen, mee te klappen, stampen, dansen, bewegen, of met eenvoudige muziekinstrumentjes mee te doen. Vandaar de benaming “interactief muziektheater”.

De kosten van een theateruitvoering zijn afhankelijk van het aantal spelers die meedoen. Het aantal spelers kan variëren van 2 tot 4 personen. De voorstellingen kunnen gespeeld worden voor maximaal 80 personen. Ook kan er een combinatie van meerdere voorstellingen achter elkaar geboekt worden. Lokaties kunnen zijn : scholen, kinderdagverblijven, boekhandels, theater, of enige andere ruimte.

Voor meer informatie kunt U contact opnemen met Trees Verburg: trees@stichting-oscar.nl

Om een idee te krijgen van de voorstellingen, klikt u links op OscarPico of Oela.