Voorstellingen

De volgende voorstellingen staan gepland op:

Zondag 20 oktober 2019:

"Tollo Tollo" in Theater Landgraaf om 14.30

Zaterdag 9 november 2019:

"Mozart"Luistervinkjes-concert in Parkstad Limburg Theaters ( ING zaal Heerlen) om 11.00

Woensdag 20 november 2019 :

"De kleuren van Octavia"  in theater De Klimboom in Simpelveld om 15.00

De theatervoorstellingen zijn nauw verbonden met de gelijknamige boekjes. De figuren Oscar de schildpad (grote theaterpop), Pico de pinguïn ( een “heuse” pinguïn!) en Oela het draakje (handpop) worden gespeeld door o.a. Peggy Alofs, Yvette Duzanson e.a. Het verhaal wordt in theatervorm gegoten, de liedjes worden live begeleid door een accordeonist, pianist, harpist/gitarist, al naargelang welk verhaal/boekje gespeeld wordt.

Kinderen worden tijdens de voorstelling uitgenodigd mee te zingen, mee te klappen, stampen, dansen, bewegen, of met eenvoudige muziekinstrumentjes mee te doen. Vandaar de benaming “interactief muziektheater”.

De kosten van een theateruitvoering zijn afhankelijk van het aantal spelers die meedoen. Het aantal spelers kan variëren van 2 tot 4 personen. De voorstellingen kunnen gespeeld worden voor maximaal 80 personen. Ook kan er een combinatie van meerdere voorstellingen achter elkaar geboekt worden. Lokaties kunnen zijn : scholen, kinderdagverblijven, boekhandels, theater, of enige andere ruimte.

Voor meer informatie kunt U contact opnemen met Trees Verburg: trees@stichting-oscar.nl

Om een idee te krijgen van de voorstellingen, klikt u links op OscarPico of Oela.