Voorstellingen

De volgende voorstellingen staan gepland op:

Zondag 4 november "Oscar!" in Margraten:
10.00-11.00u
Oos Heim
Clermontstraat 10
6269 CE Margraten
Info en tickets: http://www.festivalvocallis.nl/oscar-margraten-2018/

In het kader van de Luistervinkconcerten:

18 november 2018 "Oscar!" in Parkstad Limburg Theaters Kerkrade

10 maart 2019 "Tollo tollo" Parkstad Limburg Theaters Kerkrade

De theatervoorstellingen zijn nauw verbonden met de gelijknamige boekjes. De figuren Oscar de schildpad (grote theaterpop), Pico de pinguïn ( een “heuse” pinguïn!) en Oela het draakje (handpop) worden gespeeld door o.a. Peggy Alofs, Yvette Duzanson e.a. Het verhaal wordt in theatervorm gegoten, de liedjes worden live begeleid door een accordeonist, pianist, harpist/gitarist, al naargelang welk verhaal/boekje gespeeld wordt.

Kinderen worden tijdens de voorstelling uitgenodigd mee te zingen, mee te klappen, stampen, dansen, bewegen, of met eenvoudige muziekinstrumentjes mee te doen. Vandaar de benaming “interactief muziektheater”.

De kosten van een theateruitvoering zijn afhankelijk van het aantal spelers die meedoen. Het aantal spelers kan variëren van 2 tot 4 personen. De voorstellingen kunnen gespeeld worden voor maximaal 80 personen. Ook kan er een combinatie van meerdere voorstellingen achter elkaar geboekt worden. Lokaties kunnen zijn : scholen, kinderdagverblijven, boekhandels, theater, of enige andere ruimte.

Voor meer informatie kunt U contact opnemen met Trees Verburg: trees@stichting-oscar.nl

Om een idee te krijgen van de voorstellingen, klikt u links op OscarPico of Oela.